Tisdag

Tjing!
igår va de engla hår sedan teori kursen igen.. bara 2 ggr kvar och jag känner mig inte så mkt klokare på de här med att köra bil :$

Idag hade jag den roligaste kunden på länge. eller inte rolig person hon nickade ju till och somna nästan hela tiden men hon ville göra så roliga saker.
Gå från blond till Brunt med koppriga slingor. Sedan klippte jag av hennes hår till en page diag. framåt svin kul!
Sån förändring. Testade på den tekniken Annelie på engla hår gör med hennes folie slingor så de blev skit fint :)
Snål jävel dock, fick inte en spänn i dricks morr.

När jag kom till centrum gick jag till banken och tog ut pengar så shoppade jag lite :) fynda rejält en grå klänning, 2 tröjor och en halsduk allt på High light.
Dom har riktigt bra saker ibland, så nu e jag glad igen :)

Klippte mormor och david när jag kom hem för mormors vanliga frisör kan ju fan inte klippa så de blev skit snyggt nu, e riktigt nöjd..

Ikväll ska jag o Jentan träna igen! Verkligen behövligt. får se vilket pass vi tar!

PUSS

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0