Tisdag!

Igår va jag i stallet sen direkt typ till steppen!
Dom har visserligen ändrat stegen sen vi va där sist så de va lite klurigt, var så jävla trött oxå!

Idag har jag varit i skolan på min enda lektion, rullade perm. och fönade vågor wipii! var bara 3 kunder så därför fick jag göra tråk görat!

Sedan åkte jag till pappas jobb o gymmade. Gick/sprang 9 km och cyklade 1 mil samt gick på trapp maskinen så jag känner mig väldigt duktig. beach 07 here i come!

Orkade däremot inte gå till bilskolan idag .. fy fan orkar verkligen inte.

Vill bara ha helg NU NU NU!

SOLEN SKINER :) eller har iaf gjort idag, riktigt myys!

/ Party pinglan, enligt annes mamma iaf ;)

Im listening..
Postat av: Anne

haha jadu hon tycker du är en riktig partypingla du sari : D å utomlandsnörd hih
PUSSSS

2007-03-15 @ 10:36:00
Postat av: Anonym

jobbar du på engla hår? i så fall, hur ofta är du där?

2007-03-15 @ 19:24:27

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0