tisdag.

Helgen har varit ganska lugn, i fredas drack jag med therese, sjöng singstar och lyssna på musik, chill bara men de va trevligt.
I lördas åkte vi till v-ås och firade morfar, han med lite shoppning oxå med nya ballerinaskor och ett linne.

Jag har varit så jävla duktig om jag får säga de själv, cyklade till stallet och tillbaka i söndags, och igår gick jag pw från stallet hem. jag e så hurtig ;)

Idag var jag ledig huuur skönt som helst, åkte därför in med malin med 20 i 11 tåget till stan, käkade kina buffe och köpte en jacka en sjal och en klänning.
Hur nöjd som helst men nu måste jag spara lite pengar tror jag :S

Anne kom in vid ett så då kikade vi runt lite med henne oxå.. haha köpte en trasig väska men hon bytte den så de va lugnt. Malin handlade mest krimskrams på inn och finn men hon hittade en påskklänning oxå så jag tror alla blev nöjda :P

Ikväll ska jag nog chilla framför DH bara.. Jävla skit mq hade fullt så där kan jag inte jobba :S måste hitta ngt annat snarast.

VÅREN är här för att stanna och I LOVE IT!


Im listening..
Postat av: Anonym

kan inte du börja lägga ut outfits*? :)

2007-03-29 @ 17:00:00
Postat av: Sara

de här e ju egentligen bara en vanlig blogg och ingen "modeblogg" så håll utkik efter mig irl istället ;)

2007-04-02 @ 13:43:24

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0