-Jag säger upp mig :)

1 lektion i morse, va på skit konstigt humör, haha cattis kom på mig när jag fuskade och ritade på borden, hon tyckte att jag va "busig", idag hahaha.. sluta halv 10 skulle jobba kl 3.. så jag o frida gled runt på stan och köpte mors dags presenter med mera mysigt.


Äntligen sista netto dagen 4 life :)
Hade fått en anställning på Lidl eftersom dom tar över våran netto butik, men jag sa NEEEJ.
Så nu har jag sagt upp mig för första gången i mitt liv och de kändes jäävligt bra må jag säga.

Kommer bli lite skumt att aldrig mer träffa alla "kollegorna" haha. Lycka till, till dom.
Idag var de bara inhyrda från andra nettos som jobbade.. och en av dom va helt störd vi sprang runt och lekte Troja och sparta med kartonger och stoppade godis tänder i käften haha, roligaste jobbdagen fan :D

Jaja, vad har jag annars gjort då.. Anne o Jennifer kom över i måndags o vi kikade på Edward Scissorhands, asså de e sjukt, till och med där e Johnny Depp snygg.
 
och i tisdags färgade jag Therese och klippte henne mutcho snyggt :D
Sen träffade jag Camilla som varit i Italien i en månad.. så brun hon var.. avensjuk som fasen.

Sen kom jag hem nyligen, kollade sista halvtimmen på PCD. riktigt roligt program faktiskt.. har inte sett det förut.

Dom här veckorna kommer gå sjukt segt, men jag räknar fortf. ner.
1v och 5 dagar kvar... ;)

Over and ouut!

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0