Helgen.

Fredag, hååltimme som vanligt, frulle på Espresso, "Plocka kuuulorr, höger, Ploocka kuuuulorr vänster"
Haha stördaste :)

Sedan världens värsta kund jävel! Blev aldrig NÖJD! ville bara bli av med henne men icke icke.

Sedan drog jag steffie till v-by fixade alkohol. åkte hem till henne med Mischa och pippi.. käkade sallad med "dressing, dreesing, dräässing" haha eller hur fan man ska säga det :P

    

Förade och pratade om alla möjliga saker.. Sedan drog dom på ngn hemma fest och jag o steffie drog till the bank, jätte roligt var det men blev tydligen lite för "berusad" haa pyttsan men de va treevligt ändå. Snabbis sen till Laroy.



Lödagen började som ett helvette sjukt bakis,
och en annan sak som har hänt.
Orkar inte och vill inte skriva om vad för dem som vet, dom vet ni andra
vet inte och behöver inte veta.
Skrämde livet ur mig iaf och jag tänker på dig.!

Ska snart möta domini tror jag!

Pusspuss

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0