Home again.

Jaa du så var min halmstad vistelese över för denna gången oxå.
Vill fan flytta ner dit!

Mkt har hunnits med, lite shopping i väntan på att syster skulle hämta mig, bla en guul tub klänning, och lite underkläder och ett linne.

Onsdag, blev iaf en mys pys filmkväll, sammy kom över så vi käka pizza och kollade på the departed, drack lite vin osådär trevligt trevligt.

Torsdag, panik stackars lilla Sylvester, veterinären en heel dag jobbigt jobbigt.
Calle och ida kom förbi, klippte båda och färgade Ida. Nöjd, dom nöjda me.

Fredag, fredrik, glenn, helene kom över och vi hade grillkväll, rikigt trevligt med massa öl och plump :) hoppas allt går väl med bebyn och att den kommer heelst den 4 juni för den dagen är ju som sagt BÄST :D
Lärde dom ett nytt ord oxå Chirre ;)

Löerdag, partaj med peters fotbollslag, oj helvette vilket röjj! syrran står och sjunger med värsta kören bakom sig haha sen en annan snubbe som pratade med pappa i tele. "Stiiig sa, att du ska ta de lugnt med alkoholen sara, förresten ska du ha en bira till?" hahah sjukt roligt, bästa kvällen på länge, drog efter det på efterfest hos ngn Sala? tror jag han kallades skit skojj, bartender blev man och blandade sjukt goda drinkar om jag får säga det själv.
Sedan kom mats och hämtade oss och vi gled hem och sov.

Söndag, baakis dag, men kunde mått värre! Fredrik kom förbi, vi drog till donken, sen till Östra stranden och köpte bananasplitt. Kommer sakna stugorna där verkligen :S
Sen 4 gick mitt plan hem, gick fort faktiskt, Per satt ju på samma flyg (gessle alltså) men såg inte han förns när man väntade på väskorna.
Körde hem från Arlanda, lite för trött bara, höll på att köra in i en sten sen när jag skulle parkera haha sånt som händer.

Ska möta seego anne snart men hon e så seg att äta!

image24image26

Over and ouut.

Im listening..
Postat av: anne

haha käften sari du ska inte säga något om seg :D
pusssx babe

2007-05-21 @ 14:07:48
Postat av: anne

vi tjejer vill också ner dit med dig saraaaaaaa!
fan va röjj ; )
puss

2007-05-21 @ 14:09:50
Postat av: Sari såklart

Haha de e feting röjj där nere :)

2007-05-21 @ 17:02:34
URL: http://saarailona.blogg.se
Postat av: Anne

jaaa we know babe you have allready told us! :D
haha roligt de där med din syster när jag pratade med dig i telefonen hahah din jävla skit :D

2007-05-22 @ 10:18:41

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0