Nu e de korter igen haha.

 image28 



Jag är sämst på att spara ut håret, så nu e de klippt igen. Tack Nathalie så duktig.

Veckan som gått har varit lugn, torsdag hååltimme, fikade på "källaren" kommer ej ihåg va den heter? Fredag kommer kl 8 till skolan med inställd gympa GAAAH! så jag lina och steffie drog och fikade på espresso, där moi, gjorde dagens goda gärning, sprang efter en gubbe med hans jävla krycka haha.

 

Sedan va de lite kikande på steffies avslutnings klänning, den va skit fin verkligen.

Kvällen blev föra med tjejerna, sen till borgen. Trevligt faktiskt, lyckad kväll tycker jag ändå.
Haha jag som ALLTID har mobilen på i vanliga fall lyckas ju såklart spilla ner den med öl i början av kvällen så får jag ett sms av steffie, att dom hade pallrat sig till bålsta men var tvugna att vända eftersom jag inte svara. haha de va ju en jävla osis att min mobil var paj!

Ikväll blir det mys pys film kväll, med camilla sandra och sara förhoppningsvis :)

Ciao.


Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0