Tisdag.

Helgen var trevlig. Grillkväll hos Malin med Potatiskanon, god mat och trevligt folk :)
Kände mig lite för seg dock :S
Lördag skulle bli en chill kväll hemma hos Jennifer, Jag och anne kilar dit vid 8 för att att se melodifest. med hennes family, och vänta på henne som kommer hem kl 10.
Hahaha har tagit hur många kort som helst, kanske lägger upp om jag vågar hahaha.

Jävla serbien, fy fan! Lägg ner skiten säger jag! Men de vart inte bara ta de lugnt, utan de blev lite alkohol oxå och sen ner på, ett rejv haha första jag varit på. Kan inte säga att de va kul direkt, så jag drog efter 1 timme, va hemma kl 4..

Dan efter skulle jag köra till Fridhemsplan, gick asbra faktiskt. bara kärringstopp 2 ggr weeeei :)
Hälsade på Morbror o hans tjej i Nacka.. mkt trevligt.

Igår va jag och anna ensamma på engla hår, så vi klippte varandra och städade lite oså.
Sen kom anne o jenffa förbi och jag curlade annes hår.


På kvällen va jág i stallet, sen när jag kom hem såg  jag DH reprisen (måste hålla sig uppdaterad, nytt avsnitt ikväll ju). Sen mötte jag tjejerna och snackade lite skit innan jag åker.

Åker ju nämligen tll Halmstad idag igen, ska vara där till Söndag :) ska bli skönt att komma ner igen, älskar det stället!

Over and out.

Im listening..
Postat av: Angelica

men VI kommer att SAKNA DIG då ju : /
our puddingeno ; ) festa från oss i Halmstad,hjärtat! Lova att komma in då&då och att ringa ; )

PUSSSSS ÄLSKAR DIG!

2007-05-15 @ 10:20:52
Postat av: Sari såklart.

Yes klart i call you <3

2007-05-20 @ 19:45:53

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0