Torsdag

Tjiing!

Redan torsdag vilket betyder fredag imorgon vilket betyder fest och vilket betyder ännu ett steg närmare 18 årsdagen =)

Idag har jag varit och fotats på Sthlm studio, det var roligt faktiskt haha tack madde  ;)
Sedan mötte jag upp Frittan på Fridhemsplan och hittade ett par solbrillor jag tänkte köpa imorn, de e ju roligt att kunna variera sig lite hihi =)

En lektion som vanligt på torsdagar vilket var att göra om en docka. Sen hem, köpa fika och snart ska jag städa =(  hatar verkligen det. finns inge tråkigare.

Jennifer den jääveln drar till Turkey imorn och missar min B-day. men fasen va avensjuk jag e ..

Träffade Camie på tåget så de ser ut o bli en resa i början av juli iaf yeeah =)

Natalie, älskling. Du vet var vi finns om det behövs <3

Nu ska jag kila ner o käka middag.

Over and ouut!

Im listening..
Postat av: steph

Jag sviket dig ialf itne på din 18års dag !!!!!!!!!!

2007-05-31 @ 22:32:51
URL: http://stephanieh.blogg.se
Postat av: Sari

Nej de e bra honey :) röööjj

2007-05-31 @ 22:38:37
URL: http://saarailona.blogg.se

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0