Äntligen fredag :)

Igår var jag på engla hår, 2 kunder en pem, och en sling. hur trevlig perm, kund som helst fick dricks :)
gick till körskolan och pluggade lite sen gick jag hem till Malin.
Vi lagade Carbis och pluggade teori och såg på den nya serien Traveler, skit bra tycker jag :)
Sen imorse sprang jag hem och hämtade pengar mötte malin igen och vi gick tillsammans jag skulle till enk. och hon skulle till jobbet,

Övn. körde i enk. gick prima, jag diggar Cattis som lärare. sen åkte jag hem gick till banken, sen in till high light och provade en paljett klänning men njaae, de blev ett linne med stenar istället fin fint.
Gick till Saras jobb och babblade med henne jätte länge för hon åker ju snart ! ja vill oxå!!
så köpte jag 3 arband där. Sen bussen hem, käka sallad och nu ska jag snart forts. plugga teorin.

Haha ajuste när jag körde så (haha jag ritar en bild nedan) så hade den blåa företräde och den röda men alla vi stog cp stilla i typ 100 år tills ngn börja köra haha. har aldrig varit med om de förut annars brukar ju alla slänga sig ur hipp som happ.


Nu ska jag som sagt plugga, ikväll blire stundentskiva weei, by the way jag halv bojkottar svart/vita temat eftersom INGEN sagt ngt.

Puspsuss

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0