Fredag, Lördag, Söndag

F: Blev föra hemma hos Anne, jag anne, therese, jennifer, marie och bine.
Mkt trevligt. tog taxi i snöyran till Rickards, sen festa gärnet, på efter fecke hos michan sen hem.
fick sovsällskap av therese mycket trevligt.

 

L: Förade med Jenny och Camilla. sen till Knarrbacken på avskedsfesten. Mycket folk och jätte trevligt med många kändisar så de va jätte lyckat. de som var mindre lyckat var att jag fick vänta i taxi kö i telen 11 jävla minúter, och taxin skulle inte komma förrän 50 min senare så vi ringer Carl så snäll som han va hämtade han oss och skjutsade hem oss.



S: upp med tuppen, kl 8 iaf. åker till stallet och hopptävlar, VANN såklart ;) nolla i clear rounden, sedan 1a i nästa tävling. e super nöjd.

image171

Nu ska jag plugga teori. Pusspuss.

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0