Hemma igen.

image156



Ja de har varit en mysig vistelse i mitt kära hstd.
Kom hem vid 2 tiden idag, lagom till despreate reprisen 14.50
Har inte hänt så mkt annars, mest shoppande av nödvändiga grejjer dårå, eftersom de va mamma som höll i plånkan haha.
ridbyxor, ridstövlar ridhjälm -mkt nödvändigt.
sen filmer, Trolltider, sunes jul, askungen, djungelboken -måsten hemma i dvd hyllan.
plattång - röd o fin
ett alldeles förstort nitskärp som jag älskar men inte kan ha :S
 
sen lite strö saker, Lina, jag har köpt en kaffe termos mugg med tillbehörande sladd som kan värmas i bilen KÄNN PÅ DEN DU ;) haha sen lite julklappar m.m.

Såg en skit bra film igår, MR Brooks. att rekommendera för folk som gillar bra thrillers.

Nu MÅSTE jag plugga no men jag villl INTEEEE.

Visning imorn :) öl drickande efter skolan sen på visning weei :)

   

Pusspuss

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0