i väntan..

image166

väntar på att far min ska komma hem med en mumsig sallad då har jag käkat de till både lunch och middag. bra för efter att ha kollat i provspeglar hela dagen så skippar jag pizzan ikväll. haha shape up sara, de e dags att ta tag i saker nu. mohaha.

har precis tagit ett lååångt bad. skönt, men jag somnade nästan. Jag ligger alltid o funderar på om jag skulle drunka om jag somna eller om jag skulle vakna till när jag plaskade i med huvudet?
Jag gissar på drunkna..

Therese kommer vid halv 8, Jennier kommer, vet ej vilken tid, anne kanske hakar. sen blire föra och sen skiva.

Haha måste bara tillägga att min kära vän sara är ju lite rolig ibland, hon ska dra ett halv år till Nya zeeland, thailand och australien. Och hon sticker den 20 nov. så hon missar både julafton och hennes födelsedag, så hon tog saken i egna händer och bjöd hem släkten på födelsedagsfirande (hon fyller 6 feb.!!!)  dom sjöng till och med för henne, jävla snylt-fika sa hennes vän, och jag håller med. HAHA. du e för skön din knäppis.





Pusspuss



.

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0