Jag är härmed förklarad: Kusin :)

      
______________________________________________________________________

image194

Äntligen har man fått en liten kusin, har inte haft ngn innan :)
kl 02.43 inatt föddes lilla Knytet, som förmodligen kommer att kallas Stella :)

Idag var de skola sen åkte jag på kassa träning och efter det åkte jag o Mamma till sös, och hälsade på dom. Knytet va hur gulligt som helst, kommer bli snyggast i stan. Med massa hår, såg ut som värsta page frisyren skit söt (tyvärr fotad jag från en konstig vinkel så hon ser skallig ut men de e hon inte)

Köpte med mig bullar till stackars Pernilla och peter som var i ett ganska chockat tillstånd efter gårnattens komplikationer :/ stackrarna!!! men glad över att lilla knytet mår bra iaf :D

Ååå jag har fått världens barna längtan, jag vill vill vill.. men de e nog bäst att vänta några år iaf. höhö.

Nu e de skumpa för att fira tjingpling!!

(p.s innetofflor inte ute skor :P)-->











.

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0