Kick off!

 
image197


Igår va en lång och seg dag, lägger in bilder från museet sen :D
Hade en kund i skolan som jag blev super nöjd med, blev värsta make overn, hehe de e kul när man verkligen förändrar någon :)

Efter skolan tog jag en kaffe och gick omkring sedan mötte jag kollegorna utanför butiken och vägg i vägg låg en restaurang/bar vi gick ner i källaren och där var en liten golfbana fast ändå inte som minigolf större banor med vatten hål och bunkrar och allt. Så efter buffen (och kan ju tillägga att de va öppen bar hela kvällen ;)
spelade vi 2 rundor, hamna i samma lag som chefen och vi va grymma, 5st 2or var yeeah, men vi vann inte tyvärr.

Efter det vidare till Vimmel, en bar i odenplan, så satt vi där och drack lite sen blev de dags för hemgång, jag o alex sällade till bålsta sen skjutsa hans pappa hem mig sköönt.

Nu ska jag ha PA möte med tjejerna i sumpan, sen ska jag klippa min chef och jobba :P

See ya.

Im listening..
Postat av: s

Vadå bilder fårn muséet, har du sånna ;p läääägg upp din pajja, uuur gullig kusse fan !! BAJS HEJ

2007-11-29 @ 18:13:43
Postat av: n

hur gick det med chefen by the way?

2007-12-03 @ 19:45:38
Postat av: s

n: haha han hade glömt MOHAHAHA, se så de kan gå när man bestämmer ngt med några bira innanför västen ;)

2007-12-04 @ 18:00:48
URL: http://saarailona.blogg.se
Postat av: jenfa

fy fan sari du går hem hos chefen du! ;)

2007-12-06 @ 20:47:57
URL: http://jennffa.blogg.se
Postat av: s

sjääälvklart ;)

2007-12-07 @ 00:14:55
URL: http://saarailona.blogg.se

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0