Shape up!

image190

Jag har inte varit duktig att skriva på sistone har inte haft tid helt enkelt.

En liten summering av helgen.
Fredas var vi ute o käkade på kina restaurang, Bamboo palace. jag bine, anne, jennifer och therese myspys.
sen hem till anne och alla sov där förutom Jenfa, som ju skulle åka till Norrland tidigt nästa dag.

Lördagen blev sitta hos anne och dricka med tjejerna och sen kom flera, lite mkt vin för min del dock..

Söndag bara chill, grymt bakis, inte kul.
Så hade min älsklings tjej problem :/ you know im here hunny bunny!!

Idag lååång skoldag, men jag o steffie va cp trötta och cp glada haha flumm flumm.
Jag diggar hennes look-a-like sååå mkt, och sam tänker på alla..

Nu kollar jag på VB´s dokumentär som jag missade förut.. hm hon verkar lite bakom flötet tycker jag, man tyckte mer om henne än innan man såg denna..

  

.

Im listening..
Postat av: Anonym

trevlig kväll babe :)

2007-11-27 @ 14:10:20
Postat av: s

Ja verkligen :)

2007-11-29 @ 11:58:49
URL: http://saarailona.blogg.se

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0