Sorry.

Hej pga tidsbrist samt sjukt sega blogg.se har de varit dåligt med inlägg men nu e de andra bullar :)
Veckan har varit ganska seg. men nu e de torsd. och imorgon e jag ledig som vanligt yey :)

igår hände inte mkt i skolan, jag o lina stylade varann till kärringar.

Idag var de skola, MÖSSPROVNING, fy fan inte långt kvar inte såå taggad.
Sedan till salongen sedan direkt ut o spring för min del, sprang 2km streck utan uppehåll känner mig riktigt duktig :)
Mötte therese och anne nyss för lite skit snack m.m. mys pys men kallt.

Laddar stenhårt för duckroad reunion, kul med glad respons :)
Ajuste har hälsat på Malins nya sötnosar, Disco Marie och Melker(s)
så underbara små raringar.

Ny klänning oxå :) jag knep sista storleken för lina moahaha.

   

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0