Tjillevippen.

  
image159

Igår va de bara frisör i skolan, färg teknik på förmiddan, med massa modesnack ;) och kunder på eftermiddan.
Fick av en slump min gamla stammis marianne, har faktiskt saknat henne, hon e söt.

Efter skolan mötte jag upp alex vid slussen, sen åkte vi till mariatorget. i väntan på Natalie tog alex ut pengar o de va en jävla massa ögonblick innan de han komma nåt haha cp automater.
Natalie kom iaf och vi gick till viking och käkade mat och drack öl.

Sen vart de brått till vinsingen, med en riktig snygging från LA som klippt massa kändisar, visade V Bekchams klippning exakt så om ni känner er manade att kapa håret hojta till ;)
Visning = gratis rödvin= fri tillgång =sjuka dialekter, fniss, och fiin utsikt över maria berget sedan, mys.

Har lite ont i huvet idag dock.
Och steffie har jag sagt att det blev som en läpp penna på mina läppar av rödvin? moahahaha.

Jag o steffie va grymma i morse och har (endast vi 2) fått avsluta NO kursen med redan färdiga betyg vi e så bra!!
muntligt prov fick vi ha, oj sigge e  knäpp.


Efter skolan direkt till körskolan, fick sluta 10 ist för halv 2 så de va nice. pluggade pärmar i 4 timmar!! blä vad tråkigt det är.

Nu ska jag plugga religion till provet imorn, min hjärna e fan överhettad av allt pluggande. skönt att de går in någorlunda bra och att de brukar räcka med plugg sista kvällen.

Sen blire stallet sen... ja ni vet säkert... tam tada daaam: DESPREATE HOUSEWIFES!

see ya.

Im listening..
Postat av: s

hahaha, men jag gillade din läpppenna ;D HÖÖHÖ

2007-11-10 @ 09:44:23
URL: http://stephanieh.blogg.se
Postat av: saea

hahaha de e bra där ;)

2007-11-11 @ 15:43:50
URL: http://saarailona,blogg.se

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0