Torsdag, redan :)



Hej svej.
Kom precis hem från praktiken.
Kl och färgade Bella och färgade Linnea. trevlans, dom blev fina :)
Igår va en ganska soft dag i skolan.
Först kom 2 st och pratade om Konflikten mellan Israel och Palestina, väldigt intressant!
Helt sjukt att man inte vetat ngt om det!!
Hade en disskusion med pappa om de igår, han var helt chockad över att jag inte visste någonting, "det finns fler tidningar än Cosmopolitan och Klick!!!" sa hab... eeh jaa jag vet.. ehum...

Snart ska jag till stallet. Imorn ska jag till tandläkaren sen ska jag
jobba :) de blir mest att städa den nya butiken eftersom den e heeelt dammig sa dom.

Men lite cash säger man ju inte nej till :)

+ att de e helg imorn
- att jennifer åker på lördag :(

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0