..



Snackade med 3s kundtjänst i typ 20 min haha säljaren va fan cp knäpp, men han va skön. så jag vette fan hur de blir, den går att låsa upp men då försvinner typ halva funktionerna i telen. inte bra så jag funtar på att gå över till 3.. men då tyckte pappa att jag skulle ha en bättre mobil med tv, men typ alla mobiler som stödjer tv funktionen är gala förutom nokia telefonerna och dom e fula.. ne jag får tuppjuck orkar inte med min skit telefon som bara hakar upp sig hela tiden. får ta en runda i Halmstad och kika runt efter ngn bra.

Nu ska jag snart städa rummet, ovanligt va?? haha, sen ska jag och pappa ut o springa herre min jä. e lite bakis faktiskt men ska väl bli skönt. måste fan komma igång.

sen ska jag plugga helvettes teori, och ha oc maraton as usual, pusspuss

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0