Bingo. not tyvärr haha.

image120

Igår gick jag hem till malin och jennifer kom dit.
Malin ångrade sig angående dricka så vi gick ut själva.
Gick till Rickards, hade trevligt, en och en annan rosa pantern.

Träffade Sandra vilket var jätte kul haha så skön du e. jag skrattade fan oavbrutet.

Efter det, efter fecke. Middagslagning, hot dog och nudlar vi va grymma haha.
Sen vidare hem till christian sen vid 6 tiden soova..

Upp vid 2, malin kom förbi och jag o therese o malin gick till ica o köpte mat, eller mat therese köpte chips, läsk, pizza och tårta till christian haha.
efter det hem till malin sen hem till mig och käkade middag.

Mamma kallade oss pensionärer när vi satt och spelade bingolotto, men vi vann inte ett skit. bättre lycka nästa vecka.

Imorn e jag ledig men funderar starkt på att gå upp vid 7 och åka med till pappas jobb och gymma. men får se hur de blir med den saken.

nu ska jag bädda rent i min säng och kurra ner mig och se på film myyys.
Puss.

Im listening..
Postat av: therese

nu ger du mig ångest men bakismat måste få bli sådär ibland :)! och jag var faktiskt också pensionär jag och cp gick till joel och spela bingolotto och självklart vann vi inte ett skit!

2007-10-09 @ 16:18:16
Postat av: sara

haha vi e grymma som pensionärer honey!

2007-10-11 @ 12:01:30
URL: http://saarailona.blogg.se

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0