Framtidsplanering.

Ja, jag har vacklat fram och tilbaka, om vad jag ska göra efter 3an.
Flytta till stan, halmstad, usa? men NU har jag kommit på det. haha
Jag och Malin drar, om allt går som planerat till Göteborg, nästa höst, vid sept-okt.
Det kommer verkligen bli jätte kul, jag har alltid känt att jag vill komma bort från allting ett tag och malin har alltid velat flytta till göteborg men inte ensam, så där har vi det!
Om de bara varar 1 år spelar ingen roll. Bara jag känner att jag gjort något kommer få mig att må bra. de vet jag.

Mamma tycker de e en toppen idé, hon älskar göteborg. haha alla verkar göra de som åker dit.
Så vi kommer värma upp lite genom att fira nyår där. Oj vilka planerare vi är.
De här kommer gå prima.

Lyckorus!
Tjingpling.

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0