Grattis Lina!

 

Kom till skolan hyffsat pigg idag faktiskt.
Gjorde en långhårsläggn. på förmiddagen,
sedan kom en säljare från ett ekologist märke, mop, och vi tyckte inte om honom särskillt mycker, eller inte jag iaf. och ingen lyssnade väl sådär jätte engagerat förrän han i slutet säger att dem ska ha en visning den 5e november, och att det normalt kostar 1000 kr för en biljett men att vi får dem för 100 kr/st så sken alla upp.

Sedan frågade han om alla var 18 för de kommer serveras alkohol där och då kunde LINA äntligen säga ja, för idag var de ju trots allt hennes dag!

Haha måste säga att jag var lite komisk idag och att för en gångs skull så förstod alla min humor haha.

På eftermiddagen fön vågor, trååk.
sedan till bilskolan, gjorde 3 pärmar, först 6 fel av 50, sedan 13 fel på pärm 2 och 3 så de är väl ganska okej, måste plugga mer dock.

Idag var de 25 årsen mamma och pappa träffades så vi skulle käka kina, men självklart har dom ju stängt på måndagar så får se va alternativet blir, typ smörgåstårta eller nåt. sen lite skumpa på det muuums.

Imorgon back to Zigge där A klassen alla fått ig förutom 1 person!! skit han kommer slakta oss levande om samma händer med oss, han ser redan ner på frisörer den jääveln.


En sak till, kan NI se bilden på lina jag har i inlägget nedan?? för om de bara e ett "kryss" så måste jag lägga in den på nytt för de är en väldigt rolig bild tycker jag.

Ajöken ajö.

Im listening..
Postat av: s

jag ser lina-bilden :)
haha idag fick du till det lilla du ;)

2007-10-15 @ 22:29:20
URL: http://stephanieh.blogg.se

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0