Grattis till mig.

Fick jobbet på ica så grattis mig själv. haha.

Igår var de NO prov. tror de gick bra. sen låång håltimme drog till espresso med lina o steffie, myspys.
sen tillbaka till skolan hoppa höjdhopp 1.50 klara jag haha. men nu har jag sån träningsvärk att jag knappt kan röra mig.

Meditation på religions lektionen idag haha. sen på rasten gick jag till Eva Hassischa (ja, hon heter så) och skulle fixa mina pengar som jag inte fått från praktiks lunchen, haha hade skickats till min adress fast i tullinge haha sjukt så jag får pengarna nästa vecka.

Sen fantasi brud upps. hade ont i huvvet och alla trodde jag va en tjur kärring.. kanske lite men jag e trött faktiskt och jag gillar att ta hårda tag på Natalie haha.

Ajuste igår lagade jag o mal en romantisk middag jätte gott och såg på DH.

Nää nu hungrar jag ihjäl. Puss hej stallet ikväll.

Im listening..
Postat av: Anne

GRATTIS TILL JOBBET GUMMAN :)
FAN VA KUL FÖR DIG RÅÅÅÅ HIHI
PUSSS HOPPAS ALLT GÅR BRA :D
//ANGELICA

2007-10-10 @ 22:50:53
Postat av: Sara

tack så mycket :)

2007-10-11 @ 11:55:24
URL: http://saarailona.blogg.se

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0