Hemma.




Jag helgen blev lugn, med massor teori pluggande :)

Kom fram i v-ås vid 11 tiden i fredas, jag o mormor tog en runda på stan, köpte ett par skor och lite linnen, sen åkte vi hem till dom och bara chillade med idol osådär.
Lördagen var jag inställd på att åka hem men jag pallade inte så jag stannade kvar så chill den dagen med.

Idag kom peter och pernilla förbi (morbror + fästmö, hehe) och vi fikade lite osådär så skjutsade dom hem mig, ska få låna pernillas teori skivor braa :D för behöver lite extra träning. dom bokade in mig som kattvakt i slutet på maj i nacka oxå haha för dom ska till gotland, bättre för tidig än för sen haha.

Hoppas innerligt att allt går bra för er om 5 v :):):)

Imorn skola igen. sen måste jag till körskolan och plugga lite pärmar, sen kina mat för päronen firar 25 år sen dom träffades.

Puss och kram cykelram.

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0