hemma.


jag stannade hemma idag. mådde piss igår kväll.
Har haft lite oc maraton och bara myyst.
Pluggat lite teori på skivan oxå, men den hakade upp sig så jag var tvungen att göra om massa gaah. inte kul.
Alltså kan man säga att mitt lov började idag, är ledig imorn så skönt.
Men då blire tandis sen ska jag klippa fredde.

Hej svej.

Im listening..
Postat av: nat

nu ska jag ringa till våran lärare catarina och fråga en fråga angående torsdag efter lovet. jag ska fråga henne det jag frågade dig nyss, det gällande om vi kommer att vara lediga just den där torsdagen Efter lovet.Förstår du hur jag menar nu, Natalie?
Vad är det för fel på dig ibland sara?!?hahahha

2007-10-25 @ 20:08:59
Postat av: sara

Men Natalie, de är så här va att ibland måste man förklara lite extra så att du verkligen förstår hur de ligger till haha. o nu har jag fått de bekräftat, catarania doon't like me haha. tell you på lördag ;)

2007-10-26 @ 10:20:23
URL: http://saarailona.blogg.se

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0