I love my school sometimes.

  
(nu kom de med en liten piffig bild på skon oxå, hoppas ni e nöjda haha)

Ja idag var de Buddhist center, besök!
Snackade buddism såklart, med en livs levande svensk buddhist, areyak, eller nå sånt.
Hade väldigt bra värderingar måste jag säga, en mycket trevlig man, och snygg om man heter Natalie, o frida ;)
Mitt under meditationen kurrade min mage med en knorr, så alla fick tok fniss haha kunde fan inte hålla mig, spec. inte bara för att man va tvungen att vara tyst haha. men de lugnade sig.

Sedan lunch, fiskpanetter + bulgur mums. Sen frisör, eftersom de va hälsovecka så hade vi massage hela lektionen 1h på varje person ååh drömmer mig tillbaka.

Först var de ansiktsmassage i 30 min med cleaner, sedan dom sista 5 min med socker så de peelades (mitt ansikte är sjukt lent nu ska ni veta) sen en het handduk över ansiktet medan händerna blev masserade 15 min på vardera, sedan bara dra av ansiktskrämen med hjälp av handduken. Å de var UNDERBART. perfekt en onsdag ettermiddag. rekommenderas djupt.

Mår inge bra dock, ont i huvvet. ska till stallet snart. väntar bara på att mammi ska köra mig.
Igår var jag sjukt duktig på att köra bil, samt fick parkera by the way.


Tjing pling.

Im listening..
Postat av: Lenita

snyggt!

2007-10-25 @ 17:18:55
URL: http://lenitajohansson.blogg.se
Postat av: s

tackar :)

2007-10-25 @ 18:21:24
URL: http://saarailona.blogg.se

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0