Kanelbullens dag :D

        

   

Oj vilken kaotisk dag, jag och lina var så uppe i varv islutet att vi blev helt tysta haha.

Morgonen börjar med att jag tar 20 i 8 tåget till sumpan för en arbetsintervju på Ica supermarket som ska öppna på Vanadis. Skönt som fan att Jenny och emma mfl. åkte samma tåg så dom kunde guida mig.
Väl framme 50 min INNAN intervjun, ville ha lite tid på mig att hitta tänkte jag imorse men de tog bara 3 min från station haha.

Väl på ica, skönaste butikschefen men OJ så mycket frågor, dom grilla mig rätt rejält vill jag lova. men de kändes som att det gick bra. får besked nästa vecka så håll tummarna :D

Efter det ringer Lina som e i sumpan och skyndar på mig för att de bara e 7 min kvar till tuben och jag springer . väl framme åker alla tubar förbi och pendlarna oxå. Pga av begäran av polisen. Roooligt tänkte vi och hoppade på en buss och kom till en lektion vi har 1 ggr månad ca 40 min försent BRA DÄR.

Måste ändra HELA vårat projekt, och Natalie och Frida svek flak kostnaden era jäävlar. haha tur att det ordnade sig trots allt.

Efter skolan, Kanelbulle, ofcourse, på Thelins.
Lina åkte hem efter det och jag o steffie kikade i v-gallerian. Köpte en lång tröja med dragkjedja och en väska i like it och steffie köpte en söt blå mössa.

Kommer hem får favvomaten stuvade mackisar och falukorv. Kommer på att jag vill träna ringer malin, sticker ut med pappa och kör bil en sväng (var grymt duktig by the way) hämtade Mal, drog till SATS cyklade, trampade och körde Box-pass BRA AV OSS.

Tänkte sedan gå ända hem från Kalmarsand men en vänlig själ från passet stannade upp o fråga om vi ville ha lift. Dagens ros till dig. Sitter nu här ny duschad. ska snart krypa till kojs är jätte trött.

p.s Malin har Noll motorik, och jag råkade sparka henne på armen

tjingpling

Im listening..
Postat av: s

vem skjutsade dig galning ?

2007-10-04 @ 22:46:22
URL: http://stephanieh.blogg.se
Postat av: svarar

en tjej från passet, och henne litade jag på ;).

2007-10-04 @ 22:53:34
URL: http://saarailona.blogg.se

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0