Knäppis dag

 

idag hade jag spring i benen och var allmänt störd på slutet av dagen.

Åkte till salongen efterskolan, med p3 i öronen heela vägen hem. Jag älskar p3, p3 makes me happy. de jävligaste är bara att på tågresan hem så avbryter tunnlarna alltid i slutet på moral testet, och när moral experten ska summera o ge poäng.

Aja åkte till salongen direkt efter skolan iaf. var trevligt mycket flams om väskor haha. såg ett sms på min mobi, och självklart var de den där förbannade HELEN som vill ha tag i pappa, i desperat behov ska man väl kanske säga (ni kanske minns hon som sms:at min bror? hon skrev iaf exakt samma till mig eftersom pappa inte svarat och för att han även står ¨på mitt abonnemang) haha usch jag ringer fan upp bruden snart. LÅT PAPPA VA! haha.

sitter här nu iaf, och försöker lägga beslag på mammas coola väska med nitar, och lång axelrem. Love it, men de får jag inte, bara lååna. tråk mamma.



Nä nu ska jag äta sen ska jag köra bil, sen veckans höjdpunkt as always, desperate,.



Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0