Måndag.

  

trött som ett as så detta inlägg blir kortfattat.


Fredag, var ju lite krasslig men jenffa fick ut mig iaf vid 12 tiden så jag träffade anne och jenffa o dom andra brudarna hemma hos Johanna sen fest hos Jonte.

Lördag.
Morgonen gick jag till engla hår, anne lie hade en brud som hon fixade och jag kollade på, suuuper fint.
Senare drog jag med mal och hennes mamma till Jakan och handlade lite.
Sen tjej middag med brudarna, wook och för rätt smarris! Efter det Rilles, inte så mkt folk dock.

Söndag bakis dag. trött och seg.

Idag skola, fixa 1orna i håret, sen klippa docka HATAR att klippa docka.
Efter det en tripp på stan med lite shopping, jätte nöjd med grejjerna jag hitta lite höst mys sådär :)

Efter det skulle Lina guida oss till Björn Axén för jag dommi, lina, steffie och natalie skulle på Joico visning där. Goodie bag, och hårfärgsvisning, kändes lite B dock.

Lina för övrigt världen sämsta guide, men vi drog förbi Dominiplan, Sarastan, stephaniestrand och Linalund innan vi va framme HAHAHA. cp kul.

Steffie fick galen skrattatack för att dolly parton inte kan sova på mage om hon inte ligger i uppförsbacke som en säl haha hon e sjuklig.

Lite på språng istan bilder får jag sätta in imorn. nu bums isäng!

och grattis än en gång till Frittan , med den trasiga hakan på 18 årsdagen :D

   
.

Im listening..
Postat av: miamai

mer outfitsbilder!!!! TACK!!!

2007-10-03 @ 19:18:01
Postat av: Sara

Haha får se vad som dyker upp.

2007-10-03 @ 22:48:12
URL: http://saarailona.blogg.se

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0