Många inlägg idag minsann.

Jag pausar mitt teori-pluggandes lite då och då, så de blir ett litet inlägg här och var haha.

Jag känner mig sjukt trött. sov nog för länge idag därför blir jag seego.
Har pluggat 1 och ett halvt kapitel idag duktiga jag! och gjort hem uppgifterna. Men jag började på sida 83 för jag har läst dom andra sidorna för några månader sen så jag får gå tillbaka och läsa om dem sen.

Tänkte kila till bilskolan kvart över 3 och plugga lite pärmar sen ska jag gå till engla hår vid 10 i 4. så nu måste jag börja göra mig iordning och gå ut med hundarna osådär.

Jag vill ha bilderna från BULL camilla!!

funderar på en vit helg med teori pluggandes och mys. måste fixa de där jävla körkortet NU. är super taggad.. eller aa lite taggad iaf.

men får se hur de blir med den saken.

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0