Onsdag summering.

Ja hej hopp igen har varit så jävla hektiska dagar så jag har inte kunnat skriva.
Onsdag på dagen skrev jag ju lite om. men jag hade även äran att vara med på steffie street style haha så här skrev hon:


Sara hade idag på sig den sjukligt snygga ponchon från INDISKA i svart.
Matchade det med lila strumpbyxor, stor ring & snygga höst skor.

Pricken över "i-et" är luvan på tröjan & hennes stickade vantar som är utan fingrar.
Så snyggt !!



hihi så va de.

På kvällen hämtade frida och hennes kompis upp mig i bålle. sen åkte vi till spånga och hämtade upp lina och steffie. drog till Nivå, vidare till candy, och avsluta på Laroy.
Hade sjukligt roligt med er tejer haha.
Sen var de ju så att jag hade kund på torsd. morgon kl 10.00 ställer kl på 8,00 (sover hos steffie) vaknar självmant kl 9.00 GAAAH panik rusar upp ur sängen springer iväg haha men hinner med tåget så jag e hemma 10 i 10 kommer 10 min sent dock.

  

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0