rolig känsla.



Det är något fel på mig tror jag.
Ingenting spec. har hänt i mitt liv och inget spec. ska hända, (vad jag vet?)
men jag är helt pirrig i hela kroppen. jag känner mig exalterad och lycklig, och förväntansfull inför något, men jag vet inte vad? jag får små lyckorus i kroppen och jag vet inte alls vad det beror på.
Allt är som vanligt så jag har ingen aning om vad den känslan kommer ifrån.
Jag ska ju självklart inte klaga för de e ju klart bättre än att vara grinig och irriterad.
Men jag undtat verkligen vad det beror på?? Kanske att allt flyter ganska bra just nu,
men de borde ändå inte vara grunden till att jag är så här "glad?" haha.
Bara för att jag skriver de här nu så kommer jag säkerligen vara världens grinigaste bitch imorgon.
Men de får jag ta isf. Just nu mår jag bra. och det är huvudsaken :)

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0