sjuuk.

Lördgaen var trevlig tycker jag. Jenffa kom hem till mig vi drack lite vin sen drog vi vidare till tom och hans kompisar och förade lite till, drog sedan rill rickards, kul, inte så mkt folk dock. drog tillbaka till tom, sen till andreras och sen hem.

När jag kom hem vid 4 tiden drog jag en panpizza och en bamyl koffein, och voila inge bakis alls på söndagen.

Fick feber senare på kvällen dock, gick o la mig kl 18 vaknade halv 9 ringde annelie som ringt mig sen gick jag och försökte sova igen men de gick typ inte så jag kollade lite på spanglish sen somnade jag och vaknade med feber.

så idag blire hemma dag för mig, ska inte bara sova dock ska plugga lite teori på skivan oxå.

Ett stort grattis i efterskott till hunney bunney, som fyllde 22 år igår.!

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0