Torsdag.




Hellu people.
försökte söka efter Linas blogg, men de va typ 453 st användare från stockholm mellan åldrarna 16-18 så jag gav upp. får väl veta den i sinom tid haha ;)

Så skönt att lägga sig igår utan att ställa väckarklockan! jag vaknade ur en skit skum dröm , om mig och brad pitt i ett sprängande hus, med min dotter på typ 5 år HAHAHA. jag drömmer så sjuka saker. men den va spännande må jag säga ;)

Sitter här med mitt morgon kaffe, ska snart ta tag i min teori, har fan prov om 3 veckor och jag kan  NADA. dumt av mig... måste klara provet.

Kl 4 ska jag till engla hår, har 2 kunder ikväll kuulans.

Imorron e de tandläkare kl 9 sen ska jag ta tåget till mina kära mormor och morfar, och kommer hem på lörd. om jag inte ångrar mig och stannar en dag till. Ska bli mys.

Kollade mitt kontoutrdag nyss på internet. INTE bra sara. spara spara. men nu har man ju fått jobb så de ordnar sig nog :)

Jag har klarat mig nu 4 dagar av 4 v utan något onyttigt. bra av mig :)

Nä nu ska jag faktiskt gå och plugga, det är så roligt för mig. för när jag vet att jag måste göra något. Så blir allt annat mycket roligare helt plötsligt, typ städa, laga mat m.m men nu jävlar.

Puss och kram ses på stan.

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0