Torsdag.

Torsdagen var hektisk på salongen mkt kunder färgade bla jennifers hår.
Fick migrän och mådde skit, feber darrningar, tack malin darling för att jag kunde gå hem och ta en p-nap melan salongen och kursen.

Senare kom joico och hade kurs, vi fick färga ngra modeller för att se hur deras färg är, I like it.
Får inte glömma att hälsa till milka.

Var på salongen till 10 i 8, springer hem, byter om fort som fan, pappa skjutsar mig till tåget 20 i 9, så möter jag upp jenffa där så glider vi vidare mot Sturecompagniet, var Moore fest där nämligen.
Skit kul, mycket folk, synd bara att jag inte var på humör riktigt, hade ju mått ganska dåligt hela dagen men de va en grymt lyckad kväll. Lite drinkar m.m de va roligt.

Nää nu ska jag baara ta de lugnt och chilla HELA dagen utan en jotta stress alls.

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0