Trevligt :)

Igår var det jätte trevligt på linas tjejmiddag :) jag trodde de skulle bli tacos, men de blev tortellini med ädelostsås och spenat paj-bitar, yummie. jätte gott!
Var jätte roligt, satt och drack m.m fick höra heeela nyårsplaneringen haha.

Sen skulle de bli utgång, men jag svek. mådde inge bra, och har ju varit sjuk tidigare så jag o collan tog samma buss sen åkte jag hem. träffade malin och tessan en snabbis sen åkte jag hem.

Nu ska jag ringa 3s kundstjänst för vi var nämligen väldigt nära på att köpa den lila 3 mobilen till mig igår när han som jobbade där sa att den var låst i 1 år vilket kundtjänst INTE sagt till mig tidigare morr.


pusspuss. p.s jag e uppe med tuppen idag :)

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0