uttråkad.

Här kommer en onödig lista.

Har du flyttat någon gång? japp en, när jag var 1, till huset jag bor i nu
Är du kär? inte just nu.
Har du varit det? japp deklart
Vem var det senast du pratade med i telen? mormor
Vad var de senast du inhandlade? present till lina.
Gråter du till filmer? jaa mycket, kan även sitta och garva för mig själv.
Vad betyder mest för dig? vännerna, familjen
Var skulle du helst vilja bo? USA, orange county, New York
Vilka av dina vänner har du känt längst? Therese och Jennifer.
Vad vill du göra i framtiden? bli rik, resa mycket, uppleva saker.
Vad är det värsta du vet? våldtäkter m.m golf på tv.
Har du några mellannamn? japp 2, ilona, regina.
Vad har du för ögonfärg? gröna underst, med brúnt över.
Naturlig hårfärg? möörk brun, nästan svart
Vart var du senast utomlands? Sunny beach hoho
Vem står dig närmast? Syster
 Vilket resmål har varit roligast? Måste nog säga Alanya.
Är du en ritktig svensson? folk säger de , ja haha.
Är du rädd för att dö? Njae, inte så värst tror jag.
Har du någon kusin? Nej, första på g :)
Bästa årstiden? Sommar
Bästa maten? Plankstek, bulgursallad.
Har du körkort? Nej men snart så ;)
Har du några husdjur? 2 hundar (dobermann, toy-pudel) 1 häst
När tar du studenten? 5 juni, 2008 :)

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0