Watch out för FÖRETAG X.

 
     FÖRETAG X!

Idag hade vi no som sagt. och oj oj oj, zigge var besviken (vi var inte den sämsta klassen dock) och han satt bara i ett hörn och var ledsen. han tyckte att det var hans fel att de gick så dåligt på proven. oväntad reaktion men han är allmänt konstig. så nu kommer denna kursen vara klar på 2 v istället för resten av terminen. sköönt.

Sen var de idrott men jag glömde gympa kläder, och alex har de aldrig så vi fick en uppgift att promenera till Stadshuset och ta kort på en staty. Så vi drog bussen dit, hälsade på mammi som jobbar där, fick besökslappar i expedtitionen och vi var från Företag X!
 
och vilka äventyr, hamnade i transport hissen som tog 1000 år. sedan mötte mamma oss och vi gick och kikade på hennes rum, drack lite kaffe sen skulle vi ensamma hitta ut. de gick bra förutom att vi råkade sätta igång larmet på vägen ut. haha gick vilse i tuben lyckades vi även med haha. men de va trevligt.

Sedan bara svenska, får se om min lärare nämner oss i hennes blogg, metrobloggen.se/lycklig haha hon sa att hon skulle det.

Imorn ska jag kanske vara hår modell. får se hur de blir hon ska ringa mig ikväll. men jag vill ju självfallet att natalie ska va där då!

Körde med bilskolan, inte glad. gick inte så bra men de va för att han försökte hitta problem till mig att lösa, nu känns körkortet waaay out there igen usch usch.

Nu ska jag käka lite middag sedan klippa och färga bror, klippa pappa, kanske åka till stallet och byta boxplats sen hem till veckans höjdpunkt: DESPERATE HOUSEWIFES!

 


Im listening..
Postat av: s

hahah i den där spegeln i skolan brukar jag också ta kort.
Fast mina bilr aldrig bra för jag ser helt freaky ut på bilderna.
HAHAH kan itne slappna av, tror helatiden att det kommer komma in någon ..

MEN NÄR VAR DU UPPE PÅ FRISÖR IDAG
!!!!!!!!????

2007-10-16 @ 22:18:00
URL: http://stephanieh.blogg.se
Postat av: sara

Hahaha brukar du?? i morse, kommer alltid astidigt ju haha. jaa jag vet stog på helspänn blev bara 2 bilder halvdanna HAHA.

PÖSS på rumpen.

2007-10-16 @ 22:52:47
URL: http://saarailona.blogg.se

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0