:)

Brukar inte kika statistiken så ofta men de är roligt att den går uppåt :)
Men männsikor kommentera lite mer då!






Kiss kiss. sara om för övrigt har otroliga skills på att göra morgon latte.

Im listening..
Postat av: angelica

haha du&dina kaffe latte ;) "jag e fan grym på att göra de hemma nu" HAHAH jadu sara jag undrar hur mycket du skulle spara på att alltid fixa sånt hemma;p en hel del pga du är fikberoende och det vet vi alla haha söta sari :)
pusssss

2007-09-14 @ 10:25:53
Postat av: Sara

Jag veet. därför måste jag ha en kaffe-termos-mugg!
de stog tilloch med i mitt horoskop att jag skulle sprara pengar på att göra mitt eget kaffe HAHAHA sjukt eller vad?

2007-09-14 @ 11:16:52
URL: http://saarailona.blogg.se

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0