Banken o lite shopping.


 
Jag fick hem studiebidraget på posten så jag gick till banken och fixade så de hamnar på kontot varje månad istället.. har även fått in de som e kvar på lönen så jag shoppade lite smått. Hittade en kofta, vantar, väska och mössa. höstmys helt enkelt.

Skulle egentligen vänta tills imorn med handlandet. men jag kunde helt enkelt inte. de kliar i fringrarna som man säger. och då vill man bara köpa, även fast de kanske inte e något som man spec. vill ha. och man tycker att man hittar saker hela tiden haha de e sjukt. för när man sen verkligen letar efter ngt så hittar man de inte. skumt skumt.

Och jag MÅSTE klä mig varmt för annars blir jag ännu sjukare. uschan..

Ska nog in till stan imorn med Malört oxå. efter engla hår för då ska jag kolla på en brudupps. trevlans.

Ska till stallet sen en snabbis med mammi.
sen lovar jag att bull bilderna kommer upp.. måste bara få dem först.




Pratade precis med Jennifer och Anne så dom skulle nog hitta på något ikväll. men jag tror inte att jag pallar. mår ju som sagt inte så bra.. får se om jag pallar göra ngt imorn istället. hoppas på de. e så sjukt tråkigt att bara sitta  inne och inte göra någonting. Får se helt enkelt.

Ciao.

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0