Black list.

2 nya namn på min black list.
Angelica H
Therese M. pga bristande i "jag ringer dig," kommunikation.

Tidigare namn på black list:
Mammas kompis som klippte mig som en kille när jag var 8.
Albanen som klippte mig snett i Halmstad
Gubben som fick en påse i ansikte.
Samt min gamla rektor.

Im listening..
Postat av: Anonym

haha vaa:O? tack då;( men jag berättar allt idag igår var de så stressigt åså jag rickard jenn å tette lagade mat:P sen kunde vi inte snacka så mycket mer om tettes födelsedag du vet för hon undra så fort det pep till i min mobil när det var du! jag lovar dig så sudda bort på black list me:$
(H)(H)

2007-09-14 @ 10:27:44
Postat av: Sara

det där var ingen bra ursäkt för att försvinna från black list! de måste man gjort sig jääävligt förtjänt av!!

2007-09-14 @ 11:15:20
URL: http://saarailona.blogg.se
Postat av: Anonym

haha ojj så sur då:P:O

2007-09-16 @ 13:09:42
Postat av: therese

haha nörd anne! sluta grina! sara har ingen chans att sätta oss på blacklist! det varar i tio minuter hahaha sara sorry jag gråter inte ;)

2007-09-28 @ 14:26:52

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0