Gårdagen.

    

Var en mycket lyckad kväll :)
Förade hemma hos therese och drog vidare till stan. Åt världens godaste smörgåstårta, måste säga att therese är grymt duktig på att göra det.
 Träffade engelsktalande tyskar, hade lycka på donken haha och svängde förbi Kk
Trevlig kväll helt enkelt.



Idag åkte jag till centrum för att köpa present till Camie. Var även sugen på att köpa något till mig själv, jag o therese letade skiten ur oss efter en basker. Fanns 1 i hela centrum och den va ínte snygg.
Hittade en jacka som jag kanske ska köpa och en jättefin väska från french connection som jag ville veta priset på. men kassörskan sa att priset inte kommer förrän tisd. hallå?? då hänger man väl inte fram saker som man inte kan köpa gaaah. blev iaf ett par tjocka mörkgrå strumpbyxor.

Nä nu ska jag äta lunch. Kisskiss.

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0