Hemma igen!

Jaa du de har minst sagt varit en händelserik vecka ska försöka återge lite haha.

Tisdag, ta det lugnt:
Kom fram på kvällen vid 9 tiden gick o käkade kollade in hotellet tog en drink och sådär riktigt myys.
Hotellet var fint allt va lugnt.

Onsdag drunkningsolycka, bråk och dj Janne:
Gick upp vid 8 tiden. Gick ner på hotellet och käka frulle, så god frukost buffe + i kanten för de.
Gick ner till Havet, som låg ganska precis utanför hotellet. Låg och solade när 10 killar plötsligt drar upp en STOR kvinna. Vi undrade vad fan dom höll på med när vi förstod att hon nästan drunknat.
Dom gjorde hjärt och lungräddning och tog dit sådana el-shocks grejer som man ser på film dom höll på att försöka få liv i henne i ca 3o min, vet ej om dom lyckades.

Senare upp på Panorama bar på hotellet drack några drinkar träffade 2 svenskar som vi kanske skulle träffa senare. Sen dök Janne upp som var en dj från Gotland haha. Han följde med oss ut, hade inga pengar så vi fick betala för honom, pratade bara om sig själv, nämnde "Jag är själv singel" 10 ggr minst,. haha vilken jävla lirare.

På lazur rök jag i hop med en tjej, hon va lack för jag dansat med hennes väns pojkvän haha.

Torsdag, "Im her boss":
Började lugn kväll på hotellet gick och köpte lite vin och hade mys.
Senare frågade hotell typ personal chefen om vi ville följa med ut, bara om Tanya följde med sa vi (en annan tjej som jobbade där) han svara "Im her boss, she will do whatever i tell her" oookej tänkte vi och sedan skulle tydligen hans andra kompis luee oxå med.

Tog taxi till ngt uteställe kommer ej ihåg va de heter nu? han sa i "i know every barteneder her, so we can drink all night" ókej sa vi och där uppe satt vi och drack drinkar efter drinkar, de visade sig sen att han fick betala allt iaf och behövde pengar av oss jävla loser. Han frågade om jag "Evere been with a Bulgarian men" Nooo sa jag sen frågade han om jag och camilla var "In to girls" HAHAHAHAH cp'n

Fredag Hos bulgariska polisen:
Upptäcker morgonen därpå att det saknas lite över 1000 kr från våra reskassor, det måste vara ngn på hotellet som tagit dom. Våra anklagelser gick på städerskan för de va bevisat att hon varit där fast vi satt upp en skyllt om att hon inte skulle städa. Bråk med hotell chefen, och Apollo som är den sämsta resebyrån när de gäller service by the way. Efter mycket om och men så fick vi med oss en tolk och en från apollo till polisen som man satt hos en hel dag. joobbigt.

utgång efter det.

Lördag chill chill.
Satt och kollade på tv1000 hela kvällen och drack vin, fanns inge annat vidare att kolla på.
som inte var dubbat.

senare gick vi ut och träffade dom som vi träffat första dagen . jätte konstiga lurade in oss på en stripp klubb HAHA. vilket var de värsta jag sett hahahah. dom grabbarna var riktigt skumma, ljög om konstiga saker och sa att dom beställde in "skumpa" varje dag när de va lika dant skit som vi köpte i affären där för 17 kr haha.

Söndag:
Inget spec hände. Låg och soolade heela dagen
badade i havet och poolen skönt skönt.

kikade på Sleepers skit bra film.

Måndag, tisdag:
Bara sol och bad. sedan hemgång på kvällen.

Kommer sakna: solen och havet, och självklart Runar sörgard haha.
Kommer inte sakna: MATEN skiiit va äcklig den va usch usch usch.
Människorna som bor i landet, deras service allt.

Kommer aldrig åka tillbaka, Men jag kan inte säga att jag haft de tråkigt. de va kul men ska aldrig dit igen.

Puss hej Bilder kommer sen.

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0