Idag ..

Varit en riktig slappar dag. inte gjort något alls egentligen vilket känns lite segt.
Håller på att försöka ladda min Ipod som inte haft batteri sen Halmstad. Vilket berodde på att jag klart hade den bästa musik smaken så varje förfest fanns den till hands och batterierna fick lida. haha.

Har inte tagit mig tid till att ladda den förrän nu.
Vet inte ens om den laddar haha de står bara "koppla inte ifrån" annars brukar de ju stå "laddar" men jag orkar inte vara teknisk idag så vi får se om den laddas eller ej sen när jag tar bort den.



Har packat lite idag, hittade bara bikiniöverdelar, o 2 underdelar konstigt.. men de får väl duga om jag inte hittar dom andra..

Mormor och morfar kom för ett tag sen mys.

Vill se bilderna från gårdagen haha oj oj oj... haha. sjukliga människor så roligt <3 tack för en trevlig kväll tjejer.

Imorgon fyller Dommi 19 och Camilla fyller 20. Grattis i förskott till er babes.

Nää nu ska jag göra något annat. svejs.

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0