jag-tycker-extremt-synd(får skylla mig själv)-om-mig-själv-inlägg

Var och uträttade lite ärenden, ganska vitkiga dock. 
Har fått reda på en liten viktökning på 3 månader. jävla fanskaps piller.

så nu är de inte bara snack längre de e några kg minst som ska bort, NU!

börjar med ett träningschema efter resan, íngen ide att börja stenhårt innan, utan satsar allt på att ha bort dom till jul.. haha då kan jag ju börja föra träningsblogg haha om jag vågar. vill ju inte avslöja allt för mkt! Haha.

ne skämt osido, fick världens gråtanfall pga av denna skiten haha... mamma ska börja laga GI till mig har hon lovat.. men dom sa att jag är ju inte på tjockholmen nivå haha så jag överdriver lite i min själv ömkan, men de tycker inte jag, jag får vara hur ego som helst,  för de e mkt för att vara MIG.

Kl 21.oo e de iaf stavgång med mallan..

måste ju se topmodel innan ;)

over and out, superfetto

Im listening..
Postat av: s

låt det inte gå överstyr babe, du är ju så fin

2007-09-10 @ 22:16:48
URL: http://stephanieh.blogg.se
Postat av: Sari

s: tack babe.. så söt du är!

2007-09-10 @ 23:01:06
URL: http://saarailona.blogg.se

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0