Lateer.

Blev fullt ös här hemma på kvällskvisten. först ploppar Therese in, 5 min senare kom Jennifer, 3 min efter det kom Malin haha. men dom stack lika fort skulle handla mat medans jag käkade middag. Jenffa lånade lite kläder från mig som hon kaanske ska ha på sin foto grej imorn. Lycka till babe!

Köpte en marabou digestive idag, en liiiten en, men de e oförlåtligt! SARA sluta käka skit! haha måste lära mig asså.

Men jag fick ju motion idag när jag o Lina fick KUTA till pendeln, var utan för skolan 33 och pendeln gick 44 så klart vi hann ;) yeeah. så alltså "förtjäna" jag choklad kakan. åt den olycklig oxå för min jaa jag vet inte vad jag ska säga måste fixa de SNARAST!!! usch ångest ångest ångest!!!!

I got it from my pappa haha vi e för sköna snuttan. hahaha.

Nää imorn ny dag nya tag till ett nyttigare liv. och jag lovar jag SKA kämpa!!

Kanske får införskaffa mig en bok



HAHAHA.

Puss.

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0