Lördag.

Malin ringde och väckte mig kl 11 imorse och de var bra för sen var de full fart här hemma med att fixa iordning mitt rum, har nämligen haft 2 st sängar, en skulle fungera som soffa men vi kom inte riktigt så långt så den e borta nu och mitt rum känns mycket större och finare, i like.

Lite om gårdagen då, satt hemma hos malin med anne, camilla a, malin och therese och drack lite, camilla och malin tog en taxi till krogen medan vi knallade vidare på fest, helt okej roligt att träffa gamla bekanta.

var lite bakis imorse när jag vaknade men de e lugnt nu.

Camilla Å försökte förgäves få ut mig i uppsala ikväll men jag måste faktiskt spara pengar till våran resa som vi drar på nästa Tisdag by the way :) så nice!!!


käkade bulgur och kött till middag mums, och imorn bitti ska jag och mamma ut o springa.. säger ju att jag tar träningen på allvar nu haha. cyklade faktiskt en mil i torsdags oxå ;)


Puss hej.

Im listening..
Postat av: angelica

Duktig du är som tränar seriöst&stenhårt nu gumman det är bra de;) skinny bitch thats who we like it haha ;D
pussssssss

2007-09-09 @ 00:16:41
Postat av: Sari

Haha skinny bitch, kan ju alltid give it a try ;) krya på dig babe. roligt att träffa dig igen eftersom de hade gått 9 VECKOR!! grr;)

2007-09-09 @ 00:28:28
URL: http://saarailona.blogg.se
Postat av: angelica

haha japp skinny bitches de lyckas vi nog med snart ska du se jag måste också gå ner i vikt:(
Ja tack gumman, kan inte träna/göra så mycket nu pga jag e sjuk osv.. Desamma raring! Så söt med lugg&ny frisyr,har saknat dig så mycket min puddingeno <3

2007-09-09 @ 00:55:01

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0