Mys pys men sjuuk.

Kände mig riktigt sjuk idag. Som Lina sa imorse "de e baksmällan från hela veckan" kan stämma bara att jag fått en rejäl förskylning oxå. feber feber feber

Blir nog inge plugg imorn heller, sry girls men ni klarar nog de utan mig.

Blir ingen intervju imorn heller i med att jag inte mår bra.
Så jag har 2 arbetsintervjuver nästa vecka. spännande spännande.

Alla var tydligen sjuka idag, vilket var super mys.
Jag, Jennifer och Therese gick hem till malin och käkade lunch och kladdis och bara pratade om allt sjukt som hänt under den lilla tid jag varit borta.

Borta bra men hemma bäst.

Har fått nog med äventyr för ett tag framöver.



Puss till mina små älsklingar som jag saknat så mycket. ni rockar!!

P.s har världens bästa family som spelat in DH medans jag varit borta. yeej bästa serien EVER!

Malin e min sötaste sur unge sådeså! d.s

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0