Projekt runway.

Jaa idag har de väl gått hyffsat fort. sprang runt som en tok för att hitta per som skulle bevilja min ledighet, lyckades övertala han till ungefär 99 procent iaf haha.

Jag har fått en nästan granne så igår kväll knallade jag hem till patrik som "oxå ser västerängsskolan från sitt fönster" haha fin lägenhet stor som attan för o va en etta, a-lagaren som bott där innan hette tydligen Håkan Hellström lite komiskt tycker jag. 

Vi lyssnade på nå sjukt dirk mcstride eller va fan de hette, haha ett cp radio program, på p3. och by the way P3 is the shit!! finns ingen bättre radio kanal, iaf inte på sommaren. 

Kom hem från stallet vid kvart över nio så jag missade ju hela 15 min av början (eller aa 10 om man inte räknar med reklamen) så jag va tvungen att ringa syrran för uppdatering,

Trodde klart att Michael skulle göra bättre ifrån sig, Ulis kollektion va snyggast, men Jeffrey e ju så jävla söt ändå, och innovativ så de var ett gaanska bra vinnar beslut. Så tråkigt att de e slut bara...




Jaag är leedig imorgon. ska bli så skönt SOVA ut!! måste ta mig i kragen och plugga lite oxå!
Meen får se hur de blir med den saken.


Snart helg gott folk!

Kiss kiss.

Im listening..

Skriv av dig:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Börja skriv:

Trackback
RSS 2.0